Pàgines

diumenge, 5 de setembre del 2010

Més trossets de pa a Sucadetes

Estic moooolt contenta i és que la recepta de les minipizzetes amb sobrassada i mel ha estat tot un éxit! Sou molts els que heu entrat a vore-la i els que l'heu posada en pràctica.
Alguns heu substituit la masa per rosquetes de pa, altres heu substituit el formatge emmental per altres tipus de formatges... i les vostres receptes a mi m'inspiren encara més possibilitats -vaig a substituir el formatge emmental per una culleradeta de mascarpone quan traga les minipizzetes del forn, ja vos conte, ja-.
Jo que vaig començar aquest bloc com una manera de mantenir el meu cap i les meues emocions enfeinats i va i resulta que us interessa el que vos mostre...
També vos he de dir que el meu interés per Sucadetes i per mantindre esta finestra oberta és creixent i sincer.

Ja vorem com ens ho apanyem a l'hivern per mantindre la finestra i la corrent d'aire... A favor tindrem que amb el fred abelleix més tancar-se a la cuina, però en contra tindrem que l'aire fresc no és massa bon company a l'hivern.
De moment, aprofitem els darrers dies de l'estiu... que el setembre també ens deixa coses ben bones... o no?

1 comentari:

  1. guapa! veient la foto me'n recorde que tinc encara figues negre. passa't quan vullgues a recollir.

    b7s

    ResponElimina